Search
Add Listing

Your Wishlist : Locations

Apartment Green with Balcony

9.8

3 reviews
Apartment
  • Viewed - 172

Description

Modernly decorated apartment for 2 people with balcony near Poreč

Modernly equipped apartment Green with balcony, suitable for two people is located near Poreč. The apartment is located on the first floor of a family house and it's suitable for two persons. It consists of a small but well equipped kitchen, a living room, a bedroom with a doule bed and a bathroom with a shower. From the living room, there is an exit to the balcony with seating furniture, where you can relax with a glass of wine and enjoy in warm summer evenings. Final cleaning, bed linen, towels, air conditioning and Wi-Fi are included in price. Parking place is provided in front of the property The nearest beach and the city center are a 10-minute drive away from the apartment. In this ideal holiday destination you can enjoy many activities or just simply unwind from your daily routine. Enjoy your next holiday with your family or friends in magical and mysterious country of Croatia.

Availability

- occupied - available - check in/out days - bookable

1
Bedrooms
2
Persons
1
Bathrooms

Item Reviews - 3

4.6
Quality
5.0
Location
5.0
Price
4.0
Service
4.5

Die Wohnung war sehr schön und sauber. Der Balkon lädt zum Verweilen ein. Die Vermieter im Haus sind super nett. Wir kommen wieder. August 2019 (Antonia )

Rosana e proprietaria del'a agenzia di viaggio che gestisce vari appartamenti di privati a Porec (Parenzo). Infatti per il ritiro chiavi è necessario recarsi alla "Eurotours travel agency" nella cittadina di Porec. Un volta ritirate le chiavi siamo andati in auto verso casa e la proprietaria ci ha accolti con un sorriso, fatto vedere gli interni e soddisfatto ogni nostra richiesta e di fatto è rimasta la persona principale per ogni evenienza. Con l'agenzia non è più stato necessario interagire. L'appartamento è come si vede in foto. Pulito, nessuna muffa infatti sia la cucina, il bagno e la doccia (!) erano perfettamente puliti. È accessoriata di tutto, piatti, posate e pentole tutto nuovo! La camera da letto è accogliente e comoda anche se in foto sembra più grande, quando in realtà è meno di 5 metri quadrati. C'è una stanza a livello del terreno dove è presente lavatrice e tutto l'occorrente per il bucato. Frigorifero piccolo ma funzionante e ben refrigerato. Forno e fornelli tutto ok. L'appartamento è immerso nel silenzio e privo di disturbo del vicinato. L'annuncio lo dice e io lo ribadisco: è essenziale l'uso dell'auto! Senza auto è abbastanza arduo il percorso perché le vie sono alternanze di strade con pendenza e pianura ed è abbastanza distante dal centro di Porec. In bicicletta è una bella sfida. La posizione è favorevole per raggiungere autostrada e paesi vicini in brevissimo tempo. Agosto 2019. (Alina from ITA)

Show More Reviews

Book a Reservation

Adults :
Children :
Price : Minimum stay is 4 weeks
Price including
Extra costs

Location / Contacts

Hosted by :

Location for : Listing Title